در حال بارگذاری ...
محمد حری فرماندار شهرستان بهبهان در دیدار هنرمندان تئاتر به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی:

تلاش می کنیم سال ۹۷ سال بالندگی تئاتر بهبهان باشد

هنرمندان تئاتر بهبهان به مناسبت روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی از صبح روز هفتم فروردین برنامه های متنوعی را به مناسبت این روز در شهرستان بهبهان برگزار نمودند.

به گزارش تئاتر خوزستان، هم زمان با روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر، هنرمندان تئاتر بهبهان روز هفتم فروردین ساعت ده صبح و در اولین برنامه به دیدار محمد حری فرماندار شهرستان بهبهان رفتند.

در این دیدار در ابتدا علی حاجی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خیرمقدم و تبریک سال نو و روز ملی هنرهای نمایشی از تلاش هنرمندان تئاتر بهبهان تشکر نمود.

در ادامه ساسان شکوریان رئیس انجمن هنرهای نمایشی بهبهان ضمن تبریک سال روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر گزارشی از فعالیت های هنرمندان تئاتر بهبهان در سال 96 شامل اجرای عمومی ده نمایش، برگزاری دومین همایش تئاتر خط سرخ، میزبانی از دومین جشنواره تئاتر فجر استان خوزستان، حضور در جشنواره های استانی و منطقه ای و کسب جوایز مختلف را اعلام نمود و سپس چشم انداز و برنامه های سال جاری تئاتر بهبهان را شامل اجرای نمایش های تولیدی در طول سال، برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر خط سرخ در آبان ماه، میزبانی از سومین جشنواره تئاتر فجر استانی خوزستان، سمینار ملی ظرفیت های نمایشی جام زندگی در بهمن ماه و ساخت پلاتو در بهبهان را حضور فرماندار بهبهان اعلام نمود و از ایشان قول همکاری و حمایت از برنامه های انجمن هنرهای نمایشی بهبهان را خواستار شدند.

در ادامه هنرمندان تئاتر بهبهان ضمن معرفی دیدگاههای خود را در خصوص موقعیت و انتظارات از مسئولین تئاتر بهبهان بیان نمودند.

در ادامه محمد حری فرماندار بهبهان پس از شنیدن سخنان هنرمندان تئاتر بهبهان و ضمن تبریک سال نو و روز ملی هنرهای نمایشی و روز جهانی تئاتر گفت: قول می دهم در کنار هنرمندان تئاتر شهرستان باشم و تلاش می کنیم سال ۹۷ سال بالندگی تئاتر بهبهان باشد.

حری در خصوص مشکلات سالن های تئاتر در شهرستان افزود: بهبهان لایق داشتن بهترین سالن های نمایش است و تلاش میکنم از مجموعه پلاتوهایی که قرار است در استان طی تفاهم نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خوزستان ساخته شود، به همراه رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پیگیر اختصاص یکی از آنها در بهبهان باشیم.

فرماندار بهبهان در ادامه گفت: هنرمدنان تئاتر تلاش کنید شادی و نشاط را به جامعه تزریق کنید و من هم تلاش می کنم در کنار هنرمندان باشم نه سد راه آنها و دوست ندارم قولی بدهم که نتوانم عمل کنم.

محمد حری در پایان گفت: راهکار اشتغال زایی و معیشت هنرمندان تئاتر را هم که یکی از خواسته هنرمندان تئاتر بود مدنظر قرار داده و بررسی می کنم.

در پایان هنرمندان تئاتر با محمد حری عکسی به یادگار گرفتند.

 

حمیدرضا ورزشی شهردار بهبهان:

قول میدهیم مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر از هنرمندان تئاتر بهبهان حمایت کند.

در ادامه برنامه های صبح روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در شهرستان بهبهان، هنرمندان تئاتر ساعت دوازده به دیدار اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بهبهان رفتند.

در این دیدار ساسان شکوریان رئیس انجمن هنرهای نمایشی ضمن ارائه فعالیت های هنرمندان تئاتر بهبهان در سال 96 و تعامل بسیار خوب انجمن هنرهای نمایشی و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر در خصوص تبلیغات محیطی نمایش ها، از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خواستار حمایت از تولیدات و رویدادهای تئاتری و ساخت پلاتو در شهرستان را شد.

در ادامه جلسه حمیدرضا ورزشی شهردار بهبهان ضمن تبریک سال نو گفت: روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی را خدمت هنرمندان تئاتر بهبهان تبریک عرض می نمایم و بسیار از فضای بوجود آمده میان هنرمندان و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خوشحال و خرسند هستم و امیدورام این دیدارها در طول سال ادامه پیدا کند.

ورزشی شهردار بهبهان گفت: قول می دهیم مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بهبهان از هنرمندان تئاتر بهبهان حمایت کامل کند.

در ادامه عبدالمجید راوندی عضو شورای اسلامی شهر ضمن تبریک روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی خطاب به هنرمندان تئاتر گفت: جایگاه اجتماعی و مقبولیت هنرمندان تئاتر در میان جامعه بسیار زیاد است و ما انتظار داریم که با استفاده از این ظرفیت بتوانیم مسائل و اهدافمان را با زبان تئاتر به مردم منتقل کنیم.

در بخش دیگری از این دیدار هادی روحی پور عضو شورای اسلامی شهر بهبهان گفت: این روز عزیز را به هنرمندان تئاتر بهبهان تبریک عرض میکنم و امیدوارم با تعامل کامل از فعالیت هنرمندان تئاتر شهرستان همچون سال گذشته حمایت کنیم.

 

بازید از خانه سالمندان آل یاسین بهبهان

در ادامه برنامه های صبح روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در شهرستان بهبهان، هنرمندان تئاتر بهبهان به بازدید از خانه سالمندان آل یاسین رفتند.

در این دیدار هنرمندان با اهداء گل به دیدار سالمندان رفتند و لحظات شادی را برای آنان مهیا ساختند و اکبر چابکسفر مدیر این مرکز ضمن همراهی هنرمندان توضیحات کاملی در خصوص این مرکز و فعالیت های انجام گرفته به هنرمندان تئاتر ارائه نمودند و از زحمات هنرمندان تئاتر بهبهان که در طول سال به اجرای برنامه های شاد برای خانه سالمندان می روند تشکر و قدردانی نمود.

 

عیادت از بیماران بیمارستان تامین اجتماعی بهبهان

بخش پایانی دیدارهای صبح روز جهانی تئاتر در بهبهان، عیادت از بیماران بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان بهبهان بود که جمع زیادی از هنرمندان تئاتر بهبهان با حضور در بخش های بیمارستان اجتماعی از بیماران بخشهای مختلف بیمارستان عیادت کردند.

 

کاشت نهال تئاتر در پارک شهید شریف نیا

یکی از برنامه های روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در شهرستان بهبهان، کاشت نهال تئاتر توسط هنرمندان تئاتر بود.

این ویژه برنامه با همکاری شهرداری بهبهان در پارک شهید شریف نیا در کنار تالار ارشاد این شهرستان انجام گرفت.

در این برنامه هنرمندان تئاتر بهبهان با همکاری فعالین صدقه سبز، ده نهال تئاتر در فضای پارک کاشتند.

 

مراسم جشن روز جهانی تئاتر بهبهان به عنوان قدیمی ترین جشن روز جهانی تئاتر در ایران و روز ملی هنرهای نمایشی در شهرستان بهبهان از ساعت ده صبح با ویژه برنامه های مختلفی در سطح شهرستان شروع و مراسم اصلی از ساعت هشت شب تا پاسی از شب در مجتمع آفاق بهبهان ادامه یافت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران