در حال بارگذاری ...
پس از سه روز رقابت هشت گروه نمایشی؛

دهمین جشنواره منطقه ای کودک و نوجوان دزفول برگزیدگان خود را شناخت

آئین اختتامیه دهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان خوزستان در دزفول شامگاه سه شنبه ۸ اسفندماه با حضور مسئولین کشوری، استانی و هنرمندان حاضر در جشنواره در مجتمع سینمایی دزفول برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، آیین اختتامیه دهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان خوزستان با حضور سیدعلی حسینی مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاونین اداره کل، هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و هنرمندان گروه های شرکت کننده در دهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول شامگاه سه شنبه 8 اسفندماه 1396 در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار شد.

در ابتدای مراسم نادر سعادتی فرد دبیر جشنواره ضمن خیرمقدم به حاضرین و ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره گفت: امیدورایم هنرمندان شرکت کننده کاستی های برگزاری جشنواره را بر ما ببخشند و سال آینده شاهد برگزاری جشنواره ای با کیفیت بالاتر باشیم.

در ادامه مراسم دکتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تشکر از ستاد برگزاری جشنواره و هنرمندان حاضر در جشنواره دهم اظهار کرد: امیدوارم سال آینده جشنواره در زمان بهتری برگزار گردد تا مشکلات امسال در پایان سال را نداشته باشیم.

جوروند افزود: برگزاری جشنواره تئاترکودک و کار آموزشی و تربیتی بر روی کودکان از اولویت های کاری ما است و ما باید برای داشتن آینده ای روشن تمرکزمان را بر روی کودکان و نوجوانان قرار دهیم.

در ادامه آئین اختتامیه با حضور سیدعلی حسینی، محمد جوروند و امیر عیسی زاده فرماندار دزفول تندیس جشنواره،  لوح سپاس و بسته کتاب نمایشی کودک به گروه های شرکت کننده در جشنواره اهداء شد.

در بخش اعلام نتایج جشنواره، منوچهر اکبرلو نماینده هیئت داوران گفت: هیئت داوران امسال جشنواره بیانه ای را قرائت نمی کند و فقط آرای منتخبین خود را به شرح زیر اعلام خواهد نمود:

طراحی بروشور:

داریوش نیک محمدی از شهرستان اهواز.

طراحی صحنه:

هادی شجاعی از شهرستان بهبهان و رضا چراغ چشم از شهرستان دزفول.

 

موسیقی:

هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشت.

گریم:

هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشت.

بازیگری زن:

رتبه اول به طور مشترک به فاطمه سیاح طرفی و عالیه مبارک از شهرستان دزفول.

رتبه دوم به طور مشترک به سوسن بشیر ذرتی از شهرستان دزفول و شیوا عالی پور از شهرستان شهرکرد.

رتبه سوم به طور مشترک به زهرا نیلی خواجو از شهرستان اصفهان و شهرستان فاطمه پورشوشتری شهرستان اهواز.

 

بازیگری مرد:

رتبه اول به یاسین پارسامنش از شهرستان بهبهان.

رتبه دوم به محمد زارعی از شهرستان دزفول.

رتبه سوم به طور مشترک به ایزد ایروانی از شهرستان دزفول و سیداسماعیل سخایی از شهرستان بهبهان.

 

نمایشنامه نویسی:

هیئت داوران در این بخش از حسین ذوالفقاری نویسنده نمایشنامه «شهر زنبورها» از شهرستان خرمشهر و مهدی فرشیدی سپهر و هادی شجاعی نویسندگان نمایشنامه «دستها بالا» از شهرستان بهبهان به صورت شفاهی تقدیر نمود و در این بخش هیچ انتخابی نداشت.

 

کارگردانی:

رتبه اول: هیئت داوران در این بخش انتخابی نداشت.

رتبه دوم به طور مشترک به مهدی شریفی و سروش مداح از شهرستان دزفول و هادی شجاعی از شهرستان بهبهان.

رتبه سوم به حمید بقایی از شهرستان خرمشهر.




نظرات کاربران