در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه جشنواره؛

جدول اجرایی نمایش های دهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول منتشر شد

از سوی دبیرخانه جشنواره جدول اجرایی نمایش های دهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان دزفول منتشر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، از سوی دبیرخانه جشنواره جدول اجرایی نمایش های شرکت کننده در دهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان استان خوزستان در شهرستان دزفول منتشر شد.

 

نمایش روز اول (یکشنبه 6 اسفند):

*نمایش «دست ها بالا» به نویسندگی مهدی فرشیدی سپهر و هادی شجاعی و کارگردانی هادی شجاعی از شهرستان بهبهان ساعت 10 و 11:30 در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به روی صحنه می رود.

*نمایش «قصه زمین» به نویسندگی و کارگردانی فرید طاهری از شهرستان ایذه ساعت 13 و 14:30 در تالار ارشاد اسلامی به روی صحنه خواهد رفت.

*نمایش «شهر زنبورها» به نویسندگی حسین ذوالفقاری و کارگردانی حمید بقایی از شهرستان خرمشهر ساعت 16 و 17:30 در فرهنگسرای مدرس به روی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش های روز دوم (دوشنبه 7 اسفند):

*نمایش «سنجابها و یوز ایرانی» به نویسندگی حسین ذوالفقاری و کارگردانی حمید سالاروند از شهرستان اهواز ساعت 10 و 11:3.0 در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به روی صحنه خواهد رفت.

*نمایش «نمکی و دیوالکی» به نویسندگی محمدحسن شایانی و کارگردانی سعید باغبانی از شهرستان همدان ساعت 13 و 14:30 در تالار ارشاد اسلامی به روی صحنه می رود.

*نمایش «یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه» به نویسندگی وحید حکمت پناه دهکردی و کارگردانی ثریا امینیان از شهرستان شهرکرد ساعت 16 و 17:30 در فرهنگسرای مدرس به روی صحنه خواهد رفت.

 

نمایش های روز سوم (سه شنبه 8 اسفند):

*نمایش «کدوی قلقله زن» به نویسندگی و کارگردانی امید اجاقی از شهرستان اصفهان ساعت 10 و 11:30 در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به روی صحنه می رود.

*نمایش «از دست این زمینی ها» به نویسندگی سعید گل گل و ایزود ایروانی و کارگردانی مهدی شریفی و سروش مداح از شهرستان دزفول ساعت 13 و 14:30 در تالار ارشاد اسلامی به روی صحنه می رود.

 

آئین اختتامیه روز سه شنبه هشتم اسفند ساعت 16 در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برگزار می شود.

 

دهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان خوزستان به دبیری نادر سعادتی فرد از 6 الی 8 اسفندماه 1396 در شهرستان دزفول برگزار می شود.




نظرات کاربران