در حال بارگذاری ...
طی برگزاری آیینی باشکوه در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول؛

دهمین جشنواره تئاتر منطقه ای کودک و نوجوان در دزفول آغاز شد

دهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان خوزستان با برگزاری آئینی با شکوه با حضور گروه های نمایشی، هنرمندان تئاتر و اعضای ستاد برگزاری جشنواره در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول آغاز به کار کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، دبیر این جشنواره صبح امروز یکشنبه در حاشیه آغاز این جشنواره، اظهار کرد: پس از اعلام فراخوان دهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به میزبانی دزفول، 51 نمایش به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

نادرسعادتی فرد افزود: که هیئت داوران بازبینی از بین این 51 نمایش رسیده به دبیرخانه 8 اثر را برای شرکت در جشنواره انتخاب کردند.

وی عنوان کرد: نمایش «کدوقلقله» زن از اصفهان ، نمایش «یکی باید بخونه تا هیچکی خواب نمونه» از شهرکرد، نمایش «نمکی و دیو الکی» از همدان، نمایش «دستها بالا» از بهبهان، نمایش «قصه زمین» از ایذه، نمایش «سنجاب و یوز ایرانی» از اهواز، نمایش «شهر زنبورها» از خرمشهر و نمایش «از دست این زمینی ها» از دزفول آثار راه یافته به جشنواره هستند.

دبیر دهمین جشنواره منطقه ای کودک و نوجوان دزفول یادآورشد : جشنواره کودک پس از 5 سال وقفه از سال گذشته مجددا برگزار شد. ضمن اینکه این اولین بار است که جشنواره کودک و نوجوان دزفول به صورت منطقه ای برگزار می شود چرا که تا پیش از این جشنواره به صورت استانی و شهرستانی برگزار می شد.

 

به گزارش تئاتر خوزستان دهمین جشنواره منطقه ای تئاتر کودک و نوجوان خوزستان به دبیری نادر سعادتی فرد از 6 الی 8 اسفندماه 1396 در شهرستان دزفول برگزار می شود.




نظرات کاربران