در حال بارگذاری ...
با حضور دانش آموختگان رشته نمایش؛

هیات مدیره موقت کانون دانش آموختگان رشته نمایش خوزستان انتخاب شدند

دومین جلسه کانون دانش آموختگان هنرهای نمایشی خوزستان در سالن اجتماعات اداره کل خوزستان تشکیل شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، جلسه دانش آموختگان هنرهای نمایشی روز دوشنبه 30/11/96 راس 15:00 در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  تشکیل شد و تا ساعت 16:30 به طول انجامید. در این جلسه که به منظور تعیین هیئت رئیسه کانون تشکیل شده بود خانم ها نرگس لبخنده، مریم مقدم و آقایان علی اکبر پشم فروش، مجید صادپاپی، مهران دشت بزرگ، آرش سهرابی، محمد اکبر نژاد، سیاوش طیب طاهر، ساسان ریاحی، سعید گوهری حضور بهم رسانده و طرح و دید گاه خود را نسبت به هر چه پر بار تر شدن فضای تئاتر استان ایراد کردند.

پشم فروش به تکیه بر تقویت توان و خود باوری هنرمند اشاره کرده و خاطر نشان کرد: نباید منتظر بمانیم تا برایمان قدمی برداشته شود بلکه باید خودمان را اثبات کنیم و با به راه انداختن جریانی آینده دار به عنوان مثال آموزش در سطح استان برای بهبود وضعیت تئاتر حرکتی کنیم.

در ادامه اکبرنژاد با مطرح کردن خانه هنرمندان و تشکل آکامیک در حوزه اجرا و آموزش بهتر می توان شاهد تفاوت در سطح عملکردها را به اثبات رساند.

مجید صاد پاپی مهمترین مشکل تئاتر خوزستان بازیابی به شرایطی است که تئاتر استان قبل از این داشته و یکی از بهترین راه حل هایش حضور تحصیل کرده ها در بدنه اصلی تئاتر استان می باشد.

در ادامه اعضاء حضور یافته در جلسه خواستار شدند که هر چه سریع تر هیئت رئیسه موقتی شکل بگیرد تا کانون بتواند کار خود را شروع کند و وارد رایزنی ها گردد و در نهایت با موافقت اکثریت حضار علی اکبر پشم فروش، آرش سهرابی و مریم مقدم به عنوان هیئت رئیسه موقت انتخاب شدند.




نظرات کاربران