در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان؛

کاظم شیاعی به عنوان رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهر الوان منصوب شد

طی حکمی از سوی محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، کاظم شیاعی به عنوان رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهر الوان منصوب شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، بنا به درخواست هنرمندان شهر الوان جهت تاسیس و راه اندازی دفتر انجمن هنرهای نمایشی این شهر و طی حکمی از سوی محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، کاظم شیاعی از هنرمندان تئاتر شهر الوان به عنوان رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهر الوان منصوب شد و دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهر الوان به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

در متن این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای کاظم شیاعی

هنر نمایش هنری انسان ساز و تعالی بخش است و اساساً بنیانش بر گفت و گو و مفاهمه استوار است و در عین حال ارتباط تنگاتنگی با اقشار مختلف جامعه دارد. با توجه به تجارت و سوابق ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی به موجب این حکم شما را به مدت یکسال از تاریخ صدور حکم «دوازدهم بهمن ماه 1396» به عنوان رئیس دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهر الوان منصوب می نمایم.

حسن اجرای امور انجمن، ترغیب و تقویت گروه های نمایشی، توجه به اجرای عمومی آثار، تعامل نشاط انگیز با پیشکسوتان و هنرمندان ارجمند شهرستان، ارتباط با نهادها و سازمان ها و ادارات شهرستان و هماهنگی لازم با رئیس محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در تعالی رویکردهای نمایشی از اولویت های ابلاغی این انجمن می باشد.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال در پیشبرد اهداف انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان موفق باشید.

محمد یاقوت پور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان

 

کاظم شیاعی نویسنده، کارگردان، بازیگر و مدرس فن بیان و بازیگری در شهر الوان است و تاکنون دوره های مختلف آموزشی و کارگردانی آثار نمایشی را در این شهر به عهده داشته است.




نظرات کاربران