در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر خاکریز شوش؛

اجرای نمایش «جایی دیگر» در تالار نیایش شوش

نمایش «جایی دیگر» به کارگردانی حامد تقویان در پلاتو تالار نیایش شوش به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، صادق اسماعیلی فر رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش در گفت و گو  با تئاتر خوزستان گفت:  نمایش «جایی دیگر»  به نویسندگی هادی حجازی فر و کارگردانی حامد تقویان به مدت هشت شب از 25 دیماه الی 2 بهمن ماه 96 ساعت 20:30 در پلاتو استاد سیدجلال حسینی  تالار نیایش شوش در حال اجراست .

اسماعیلی فر افزود: در این نمایش محمود بالویی، مصطفی عمله، حامد تقویان، مریم زاده درویش، لیلا موسوی، حسین فرخی، فاطمه مولایی، مصطفی جابریان، آیدا تفاخ و رضا علایی گماری به عنوان بازیگر حضور دارند.

سایر عوامل نمایش «جایی دیگر» عبارتند از: علیرضا رضایی فر (دستیار کارگردان) و لیلا موسوی (سرپرست گروه).

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شوش در پایان گفت: این نمایش اشاره به کشمکش های یک خانواده پر جمعیت در دهه ی ۶۰ دارد که ریشه در سبک زندگی آنها و پدر خانواده دارد. همچنین نویسنده نگاهی به دفاع مقدس در قسمتی از این متن داشته که ظرافت قلم این نویسنده و چینش بازی ها از طرف کارگردان در نهایت جلوه ی زیبایی به اجرای این تئاتر‌ بخشیده است.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «جایی دیگر» توسط گروه تئاتر خاکریز، دفتر انجمن هنرهای نمایشی شوش، دفتر کانون بسیج هنرمندان شوش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران