در حال بارگذاری ...

برگزاری کارگاه آموزشی مبانی بازیگری در شهرستان شوش

کارگاه آموزشی مبانی بازیگری تئاتر به همت انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش در پلاتو نیایش برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان کارگاه آموزش مبانی بازیگری به همت انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و  شهرستان شوش و درقالب برنامه های دومین جشنواره تئاتر فجر استان خوزستان در تالار نیایش شهرستان شوش برگزار شد.

این کارگاه آموزشی با موضوع بازیگری به تدریس مریم مقدم از دانش آموختگان رشته نمایش با حضور جمعی از پیشکسوتان و بازیگران تئاتر شهرستان شوش به صورت عملی برگزار شد.

کارگاه آموزشی بازیگری طی دو نوبت صبح از ساعت 11:00 الی13:30 و نوبت عصر از ساعت 15:00 الی18:00به صورت عملی و تئوری اختصاصا به مقوله ی بازیگری پرداخته شد و در پایان به افراد شرکت کننده گواهی حضور در کارگاه آموزشی یک روزه اهدا گردید.

مریم مقدم مدرس کارگاه در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: لزوم پرداختن به امر آموزش در سراسر استان خصوصا در شهرستان های کوچک به شدت احساس می شود. در این ورک شاپ شش ساعته تلاش بر آن داشتم تا به صورت عملی بایدهای بازیگری را آن هم در تایم محدود به عرض هنرآموزان برسانم. پرداختن به مقوله تئاتر و خصوصا بازیگری در یک ورک شاپ آن هم شش ساعته به واقع امکان پذیر نیست و ناچارا به گزیده از آن میتوان پرداخت. امید است با برنامه ریزی بهتر مسئولین بتوانیم با گذاشتن دوره های چند ماهه به این امر پرداخته و شاهد خروجی های خوب باشیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران