در حال بارگذاری ...
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فجر استانی خوزستان در بهبهان:

جشنواره تئاتر فجر استانی بستری برای تبادل تجربه و تبلور خلاقیت های نمایشی است

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان پنجشنبه ۲۱ دیماه ۱۳۹۶ در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فجر استانی خوزستان در شهرستان بهبهان گفت: امید است برگزاری این جشنواره نقطه عطفی در توسعه هنر نمایش استان خوزستان به عنوان زنده ترین هنر جهان باشد.

به گزارش تئاتر خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آئین اختتامیه این جشنواره در سخنانی گفت: برگزاری دومین جشنواره فجر استانی تئاتر خوزستان فرصتی ارزشمند است که پیش روی این استان قرار گرفت و بستری برای تبادل تجربه و تبلور خلاقیت های نمایشی در فضای عطرآگین به مهر و محبت فراهم آورد.
غلامرضا شریعتی با بیان اینکه از جمله اقدامات ارزشمند این جشنواره می توان به برگزاری کارگاه های آموزشی در کنار اجراهای عمومی اشاره کرد اظهار داشت: امید است برگزاری این جشنواره نقطه عطفی در توسعه هنر نمایش استان خوزستان به عنوان زنده ترین هنر جهان باشد و هنرمندان در کنار تولید و اجرای نمایش به پژوهش و آموزش نیز اجر نهند تا بتوانند در این زمینه بر غنای این رویداد فرهنگی بیافزایند.
وی گفت: خوزستان با تلاش اهالی فرهنگ و رسانه ها می تواند مرکز ثقل فعالیت های فراگیر هنر نمایش در سطح کشور و حتی بین الملل باشد زیرا چنین پتانسیلی در آن وجود دارد که لازمه آن فراهم آوردن بستر مناسب است تا استعدادها خود را بروز دهند.
استاندار خوزستان تصریح کرد: تلاش می کنیم تا خانه هنرمندان را در استان تکمیل و پلاتوهای بیشتری احداث کنیم البته در صدد انعقاد تفاهم نامه ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تکمیل پلاتوهای همه شهرستانهای استان هستیم.
وی گفت: یکی از اهداف ما به اتمام رساندن ساختمان هایی است که زیر ساخت اصلی حوزه فرهنگ و هنر استان را تشکیل می دهند. فرهنگسراها و خانه های نمایش باید به تدریج در همه شهرستان های استان ساخته و آماده شوند تا بتوانیم از این راه استعدادهای استان را جذب کنیم.
شریعتی افزود: هنر نمایش تئاتر جامعه را به سمت و سویی می کشاند که می تواند مطابق با شرایط خودش وفق بدهد و حرکت کند.

 

مراسم اختتامیه دومین جشنواره فجر استانی خوزستان به دبیری محمد یاقوت پور پنج شنبه 21 دبماه 1396 در تالار آفاق شهرستان بهبهان برگزار شد.




نظرات کاربران