در حال بارگذاری ...
پیام تشکر مشاور مدیرکل و دبیر شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان از هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

امید دارم به اندیشه پرتوان تان مسیر سخت تولید هنر تئاتر را آسان نمائید

حسین ذوالفقاری مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و دبیر شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان در پیامی از تلاش های هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان تشکر نمود.

به گزارش تئاتر خوزستان، حسین ذوالفقاری مشاور مدیر کل و دبیر شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان در پیامی که در اختیار تئاتر خوزستان قرار داد از تلاش ها و فعالیت های هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

 

برداران گرامی در هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان

ریاست محترم انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان

 

تلاش مجدانه شما در مدت فعالیت این هیئت رئیسه را ارج می نهم.

در روزهای سخت، که حتی شاید  فردی به این انجمن خوشبین نبود و در سربالایی بدخیم هنر تئاتر در کشور کسی دلش به روزهای آفتابی خوش نبود گرمی بخشیدید به این هنر ناب ماندگار و مانا، هر چند در این کمرگیر سخت و دشوار کاستی هایی بود و هست، اما به قطار ایستاده کسی سنگ نمی زند و شما عزیزان معنا کردید حرکت و تلاش بی وقفه را برای هنری که فقط در پشت تریبون ها جلوه دارد و در غیر دهن کجی و پشت درهای بلند سیاه.

هر چند حضور مدیر کل با انگیزه استان خوزستان مزید بر علت شد تا مسیر شفاف تر و گستره فعالیت شما عزیزان بازتر باشد که قطعا اگر اینگونه نبود به حیات این انجمن نیز فاتحه ای بس بود.

هر چند باز هم درد پر غصه بی پولی بیداد می کند و مسئولین استانی همچنان در خواب نازند و به تنها چیزی که اندیشه نمیکنند فرهنگ و والاتر از آن هنر تئاتر است. اما آب راهی ست به عمق کم کارون که می رسد یا گاهی نمی رسد.

تلاش شما عزیزان را در این مدت ارج می نهم و امید دارم به اندیشه پرتوان تان همچنان این مسیر سخت را آسان نمائید برای تولید هنر والای تئاتر که اگر اندیشه در اقلیمی نباشد سم استبداد ریشه می دواند.

دستان پر مهرتان را به گرمی می فشارم.

 

یا علی مدد

حسین ذوالفقاری

مشاور مدیرکل و دبیر شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان

 

هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان متشکل از محمد یاقوتپور، ساسان شکوریان، عبدالمحمد نعناکار، مهرداد بهراد و حمیدرضا سالاروند از اردیبهشت ماه 1395 تا کنون در حال فعالیت هستند.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران