در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

جشنواره استندآپ کمدی شوشتر سال آینده در سطح ملی برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین پایانی اولین جشنواره استندآپ کمدی خوزستان از برگزاری این رویداد به صورت ملی در سال آینده خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان، آیین پایانی نخستین جشنواره استنداپ کمدی ٢٥ آذرماه با حضور محمدجوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در تالار فرهنگ شوشتر برگزار و با استقبال چشمگیر مردم و هنرمندان سراسر استان روبه‌رو شد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با استناد به آیات، احادیث و روایات متعددی اهمیت دادن به شادی و نشاط در جامعه را امری ضروری خواند و گفت: هر چه قدر خود را به خداوند، که سرچشمه  تمام زیبایی هاست،  نزدیک تر کنیم شادتر می‌شویم. همان شادی که حرمت‌ها در آن شکسته نشود و در چارچوب اخلاق و فرهنگ جامعه باشد. 

جوروند در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر برگزاری چنین برنامه‌ای را خوب ارزیابی کرد و گفت : شوشتر با داشتن  ظرفیت‌های بالا به سبب وجود هنرمندان شاخص ، مدیریت خوب  و همدلی مسئولان ، آینده درخشانی در عرصه فرهنگ و هنر خواهد داشت.‌

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به حضور پرشور مردم ، همدلی مسئولان و استقبال خوب هنرمندان از این رویداد  هنری گفت : سال آینده جشنواره استنداپ کمدی در دومین ایستگاه  به صورت ملی و با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران