در حال بارگذاری ...
با هدف تشکیل صنف تماشاخانه های خصوصی استان خوزستان؛

مدیر هماهنگی و تشکیل صنف تماشاخانه های خصوصی خوزستان منصوب شد

به منظور تشکیل صنف تماشاخانه های خصوصی استان خوزستان و با حکم محمد یاقوتپور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، ایوب بختیاری به عنوان مدیر هماهنگی و تشکیل صنف تماشاخانه های خصوصی استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، با توجه به لزوم دنبال کردن اجرای طرح یکسان سازی و یکپارچه کردن تماشاخانه های خصوصی استان خوزستان و به منظور تشکیل صنف تماشاخانه های خصوصی استان و با حکم محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، ایوب بختیاری به عنوان مدیر هماهنگی و تشکیل صنف تماشاخانه های خصوصی استان خوزستان منصوب شد.

در متن این حکم آماده است:

 

هنرمند گرامی جناب آقای ایوب بختیاری

با سلام

ر اه اندازی تماشاخانه های خصوصی در شهرهای مختلف کشور اتفاق مثبتی است که در چند سال اخیر در تئاتر امروز ما رخ داده است و ما شاهد این اتفاق در خوزستان نیز هستیم.

حال با توجه به لزوم دنبال کردن اجرای طرح یکسان سازی و یکپارچه کردن تماشاخانه های خصوصی استان خوزستان، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیر هماهنگی و تشکیل صنف تماشاخانه های خصوصی استان خوزستان منصوب می نمایم.

امیدوارم با شناسایی تماشاخانه های خصوصی استان خوزستان و سالنهای دولتی که به بخش خصوصی واگذار شده اند و دعوت از مدیران این تماشاخانه ها و با انسجام کامل هر چه زودتر شاهد تاسیس و راه اندازی صنف تماشاخانه های خصوصی استان خوزستان باشیم که به قطع هماهنگی فی مابین مدیران تالارهای خصوصی و تالارهای واگذارشده به بخش خصوصی  استان می تواند به ایجاد تورهای اجرای تئاتر با دعوت از نمایشهای برتر کشوری و دوره گردی اجراها در تماشاخانه های خصوصی استان خوزستان شود.  

توفیق روز افزون شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

 

محمد یاقوتپور

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان    




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران