در حال بارگذاری ...

نمایش « هذیان » در دزفول به روی صحنه رفت

نمایش «هذیان» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سخاوت منتخب شرکت در بخش مرور سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در دزفول به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، نمایش «هذیان» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی سخاوت کاری از گروه نمایش اندیشه منتخب شرکت در بخش مرور سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 15 آذرماه 1396 به مدت یک ماه ساعت 21 در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول به روی صحنه رفت.

در این نمایش علی سلطانی، محمدرضا صانعیان، محمدحسین طهماسبی، سیدعظیم آرین پور، عبدالحسین صنیعی، مریم سعداله خانی، پوریا سخاوت، محمدامین فتح اله گندمی، مرجان شکیبایی راد، محمد مبارک، پریا یاوری راد، فرزانه لطفیان و پارسا سخاوت به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «هذیان» عبارتند از: رضا چراغ چشم و حمید نورآبادی (طراح پوستر و بروشور)، حمید نورآبادی (طراح صحنه)، محمدعلی آبسالان (طراح و اجرای نور)، احسان قانعی (آهنگساز)، محمدامین فتح اله گندمی و بهنام کشت زاده (روابط عمومی)، آرمان اسدیان (منشی صحنه)، محمدشجری زاده و حسین آبسالان (عکاس) و سیدعظیم آرین پور (سرپرست گروه).

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «هذیان» پیش از این در جشنوارهای فجر، جاده ابریشم و در کشور آلمان در شهرهای هامبورگ، مولهایم و بوخوم به روی صحنه رفته بود و هم اکنون توسط گروه نمایش اندیشه دزفول، انجمن هنرهای نمایشی دزفول و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول تولید و به روی صحنه رفته است.




نظرات کاربران