در حال بارگذاری ...

راهیابی هشت اثر به مرحله پایانی نخستین جشنواره استانی استند آپ کمدی خوزستان

پس از بازبینی بیش از ۴۵ اثر شرکت کننده در نخستین جشنواره استانی استندآپ‌کمدی خوزستان ۸ اثر به مرحله پایانی راه یافتند.

به گزارش تئاتر خوزستان، علی بهرامی، رئیس اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی شوشتر ضمن اعلام این خبر افزود: مراد کیان پور از مسجد سلیمان، ابوذر صادقی از اندیمشک، رضا قبیتی نسب از دزفول، اشکان گله‌ملکی از شوشتر، امیر میراب نژاد از شوشتر، مهشید باران‌پور و زینب بلدی از اندیکا و مرضیه چراغی از اهواز به مرحله پایانی راه یافتند.

 رئیس اداره فرهنگ ‌و ارشاد اسلامی شوشتر  اعلام کرد: هم زمان با برگزاری هفته فرهنگی هنری  افتتاحیه جشنواره استانی استندآپ‌کمدی خوزستان شنبه  ۲۵ آذر ماه برگزار می‌شود و در این برنامه ٨ اثر به صورت زنده اجرا و مورد بررسی هیئت داوران  قرار می‌گیرند. پس از اتمام اجراها سه اثر برگزیده جشنواره معرفی می‌شوند که در اختتامیه با اهدا لوح، جوایز نقدی و تندیس جشنواره از برگزیدگان تجلیل شود.

بهرامی افزود: داوران مرحله نخست این جشنواره احمد نجوایی، خلیل ضرغام‌پور و حسین نجف زاده و ٢ داور دیگر از بیرون شهرستان اضافه خواهند شد تا ارزیابی آثار با دقت بیشتر انجام شود.

دبیر جشنواره استند آپ کمدی خوزستان یادآور شد: سعی می شود در آیین گشایش و آیین پایانی این جشنواره سعی می‌شود یکی از چهره‌های برتر کمدی کشور دعوت شود.

به گزارش تئاتر خوزستان آیین گشایش نخستین جشنواره استانی استندآپ کمدی خوزستان در دو نوبت صبح و عصر  در دو تالار مهر و ماه و آیین پایانی آن در تالار فرهنگ شوشتر برگزار خواهد شد.‌




نظرات کاربران