در حال بارگذاری ...
دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ خبر داد:

ارسال ۱۵۵ اثر نمایشی از ۲۴ استان کشور به بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک

با پایان مهلت ارسال آثار به بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک ۱۵۵ اثر نمایشی توسط هنرمندان ۲۴ استان کشور به دبیرخانه ارسال شد.

به گزارش تئاتر خوزستان علی بازگیر دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک در گفت‌وگو با تئاتر خوزستان اظهار کرد:  با پایان یافتن مهلت ارسال آثار ۱۵۵ اثر از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ ارسال شده که در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی مورد بازبینی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: بازبینی آثار نمایشی در این دو بخش از توسط شش داور بازبین آغاز شده و نتیجه بازبینی تا اول آذرماه 1396 اعلام خواهد شد.

بازگیر اضافه کرد: بیست و سومین جشنواره ملی لاله های سرخ با موضوع ترویج فرهنگ و معارف دینی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و بخش ویژه با اولویت گرامی داشت حماسه مقاومت مردم اندیمشک در بمباران ۴ آذر سال ۱۳۶۵ با استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان ۲۴ استان کشور روبه‌رو شده است.

دبیر بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک خاطر نشان کرد: تعداد آثار نمایشی رسیده به دبیرخانه جشنواره نسبت به دوره گذشته بسیار خوب بوده است.

بازگیر با بیان این که این دوره جشنواره در دو بخش صحنه ای و خیابانی به صورت رقابتی برگزار خواهد شد، افزود:  از مجموع آثار رسیده ۱۱۰ اثر در بخش صحنه ای و تعداد ۴۵ اثر در بخش خیابانی می باشند که به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی در پایان گفت: با موافقت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اثر برگزیده بخش خیابانی جشنواره تئاتر لاله های سرخ به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی خواهد شد.

 

بیست و سومین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ به دبیری علی بازگیر از ۶ تا ۱۰ آذر ۹۶ در شهرستان اندیمشک برگزار می شود.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران