در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه نشر و پژوهش انجمن هنرهای نمایشی خوزستان؛

آخرین مهلت ارسال آثار جهت درج در کتاب دیجیتال نمایشنامه های خوزستان اعلام شد

از سوی دبیرخانه نشر و پژوهش انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان آخرین مهلت ارسال نمایشنامه ها و آثار پژوهشی جهت درج در کتاب دیجیتال نمابشنامه های خوزستان اعلام شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، ابوالقاسم غلامحیدر مسئول دبیرخانه نشر و پژوهش انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال نمایشنامه ها و آثار پژوهشی نویسندگان خوزستانی جهت درج در کتاب دیجیتال نمایشنامه خوزستان تا بیستم آذرماه 1396 تعیین گردیده است.

غلامحیدر گفت: به همین منظور به اطلاع کلیه نویسندگان و صاحبان آثار نمایشی استان می رسانیم نظر به اعلام فراخوان های قبلی جهت انتشار اولین کتاب دیجیتال نمایشنامه های استان خوزستان  و با توجه به اهمیت ویژه ای که این کتاب به عنوان مرجعی مستند و رسمی می تواند در  معرفی آثار نمایشی هنرمندان خوزستانی در سطح  ملی داشته باشد مستدعی است نمایشنامه ها و آثار پژوهشی خویش را از طریق تلگرام به شماره ۰۹۳۵۹۳۱۹۰۴۵ ارسال نمایید تا در اسرع وقت نسبت به مطالعه و ثبت آثار در این کتاب اقدام لازم انجام پذیرد.

مسئول دبیرخانه نشر و پژوهش انجمن هنرهای نمایشی خوزستان در ادامه گفت: نویسندگانی که قبلاً آثار خود را از طریق ایمیل ارسال نموده‌اند لطفا جهت اطمینان از ثبت آثار خود یکبار دیگر آثار خود را به شماره ی تلگرام اعلام شده ارسال نمایند.

ابوالقاسم غلامحیدر در پایان گفت: خاطر نشان می شود که جهت انجام طراحی و صفحه بندی در کتاب لازم است که آثار ارسالی در محیط word ارسال شود و از ارسال آثار نمایشی با فرمت pdf خودداری فرمایید.




نظرات کاربران