در حال بارگذاری ...

اولین نشست مدیران پرتال های استانی تئاتر ایران برگزار شد

«اولین نشست مدیران پرتال های استانی تئاتر ایران» با حضور مدیران پرتال تئاتر ایران و مسئولین استانی پرتال های تئاتر ایران به‌منظور وحدت رویه، تبادل تجربیات و هم‌افزایی کاری روز چهارشنبه دهم آبان ماه ۱۳۹۶ در تهران برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان «اولین نشست مدیران پرتال های استانی تئاتر ایران» با حضور مدیران پرتال تئاتر ایران و مسئولین استانی پرتال های تئاتر ایران هم زمان با نمایشگاه مطبوعات تهران در هتل باباطاهر و محل نمایشگاه مطبوعات برگزار شد.

اولین بخش این نشست دیدار با ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، ابراهیم گله دارزاده مدیر پرتال تئاتر ایران، اتابک نادری مدیر امور استانهای اداره کل هنرهای نمایشی کشور بود که این مجموعه تلاش زیادی را برای برگزاری این نشست انجام دادند.

در نشست اول و در جلسه ظهر این گروه که در هتل باباطاهر با حضور ابراهیم گله دارزاده مدیر پرتال تئاتر ایران، میترا رضایی مسئول محتوای پورتال استان‌ها، مسعود شامی مسئول فنی پورتال استانها و مدیران پرتال های استانهای: خوزستان، فارس، اصفهان، کرمان، یزد، قم، تهران، خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان شرقی، مرکزی، گلستان و همدان به‌منظور وحدت رویه، تبادل تجربیات و هم‌افزایی کاری برگزار شد و مسائل مختلف توسط مدیران استانی مطرح و توسط مدیران پرتال تئاتر ایران مورد بررسی قرار گرفت.

در این بخش ابراهیم گله دارزاده در خصوص برنامه های پیش روی برای مدیران پرتال های استانی گفت: یکی از برنامه های پیش رو برگزاری کارگاه های آموزشی خبر ویژه مدیران پرتال های استانی تئاتر ایران در پنج نقطه کشور است. در این کارگاه های دو روزه که با حضور سه استاد اعزامی از تهران در زمینه نگارش و ویرایش خبر، مدیریت رسانه و آشنایی با زبان ارتباطی دیجیتال در حوزه تئاتر برگزار می شود، استانهای همجوار به میزبانی یکی از استانهای متقاضی میزبان این کارگاه آموزشی خواهند بود که در همین خصوص استانهای خوزستان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی آمادگی خود را برای میزبانی اعلام نمودند.

گله دارزاده در ادامه گفت: سامانه فروش آنلاین بلیط تئاتر راه اندازی و تکمیل گردیده و هم زمان با برگزاری کارگاه های آموزشی در هر منطقه به مدیران درگاه های شرکت کننده در کارگاه آموزشی واگذار خواهد شد.

گله دارزاده افزود: هدف از راه اندازی و واگذاری سامانه فروش بلیط حمایت از استانهایی است که در این زمینه کمتر کار شده تا مخاطبان از این تسهیلات برای تهیه بلیط استفاده نمایند و این سامانه در کنار سامانه های بخش خصوصی کار فروش آنلاین بلیط را انجام دهد.

نشست دوم گروه مدیران پرتال های استانی تئاتر ایران با شرکت در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و حضور در غرفه ایران تئاتر تشکیل شد.

در این نشست علی اکبر عبدالعلی زاده مدیر سایت ایران تئاتر در خصوص ظرفیت ها و بخش های مختلف سایت ایران تئاتر توضیح دادند و در ادامه مدیران بعضی از پرتال های استانی در خصوص بعضی مسائل و مشکلات با مدیر سایت ایران تئاتر به گفت و گو نشستند و در پایان با حضور در غرفه ایران تئاتر عکسی به یادگار گرفتند.

بخش پایانی «اولین نشست مدیران پرتال های استانی تئاتر ایران» حضور در مجموعه تئاتر شهر و تماشای «کلنل» به کارگردانی خیراله تقیانی پور بود.

 

«اولین نشست مدیران پرتال های استانی تئاتر ایران» به همت ابراهیم گله دارزاده مدیریت درگاه تئاتر ایران، ارمغان بهداروند مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران و اتابک نادری مدیر امور استانهای اداره کل هنرهای نمایشی کشور برگزار شد.




نظرات کاربران