در حال بارگذاری ...

نشست هنرمندان تئاتر خرمشهر و عبداله سامری برگزار شد

جلسه هنرمندان تئاتر خرمشهر با عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان مشکلات موجود، در فضایی صمیمی برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، حسین ذوالفقاری رئیس انجمن هنرهای نمایشی خرمشهر در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: با برنامه ریزی و دعوت از آقای عبداله سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی هنرمندان تئاتر خرمشهر در فضایی صمیمی به بیان مشکلات و مسائل موجود پرداختند و آقای سامری از نزدیک با مسائل و مشکلات هنرمندان تئاتر خرمشهر آشنا شدند.

حسین ذوالفقاری در ادامه گفت: در این جلسه پس از بیان مسائل مختلف تصمیمات مهمی برای تئاتر خرمشهر و مینوشهر اتخاذ گردید که به شرح زیر است:

- ساخت پارک تئاتر.

- تامین منابع مالی تماشاخانه استاد مهرآرا.

- راه اندازی مکان دفتر انجمن هنرهای نمایشی مینو شهر. 

- تخصیص سرویس ایاب و ذهاب برای هنرمندان تئاتر.

- اختصاص بیلبوردی در مرکز شهر جهت تبلیغات تئاتر.

- هماهنگی با آموزش و پرورش جهت اجراهای تئاتر در مدارس.

- اشتغال پنج هنرمند تئاتر در دستگاههای دولتی و شرکتها.

- دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آینده نزدیک با حضور نماینده شهر.

- پیگیری تاسیس دانشگاه علمی کاربردی تئاتر در خرمشهر. 

ذوالفقاری افزود: مقرر شد هر دو هفته یک بار جلساتی از این قبیل برای پیگیری تصمیمات اتخاذ شده و رفع مشکلات تئاتر شهرستان با حضور نماینده محترم برگزار شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خرمشهر گفت: از آقای سامری درخواست شد که ایشان طی گفت و گو با مدیر عامل منطقه آزاد اروند بودجه ای مشخص از طرف منطقه آزاد اروند برای هنر خرمشهر به خصوص هنر تئاتر اختصاص داده شود. 

حسین ذوالفقاری در پایان گفت: از طرف هنرمندان تئاتر خرمشهر به آقای سامری پیشنهاد دبیری بیست و یکمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر داده شد که این سمت توسط عبداله سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی پذیرفته شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران