در حال بارگذاری ...
هم زمان به هفته بسیج و در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی

نمایش خیابانی «فراموشی» در بهبهان اجرا شد

هم زمان با هفته بسیج و در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی، نمای خیابانی «فراموشی» کاری از گروه تئاتر بداهه شهرستان امیدیه در شهرستان بهبهان اجرا شد.

به گزارش تئاتر خوزستان هم زمان با هفته بسیج و در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی، نمایش خیابانی «فراموشی» طرح و ایده مصطفی بوعذار و کارگردانی مهدی درویش کاری از گروه تئاتر بداهه شهرستان امیدیه روز سه شنبه 9 آذرماه 1400 طی دو سانس 18 و 19 در دانشگاه خاتم الانبیاء شهرستان بهبهان اجرا شد.

نمایش خیابانی «فراموشی» با موضوع معضلات و مشکلات خانواده های ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در قالب دومین کنگره شهدای دانشجوی بهبهان در دانشگاه خاتم الانبیاء شهرستان بهبهان اجرا شد.

این نمایش پیش از این نیز در هفته جاری به مناسب هفته دفاع مقدس سه اجرا در شهرستان بندرامام خمینی(ره) داشت و به زودی اجرای عمومی خود را در شهرستان امیدیه انجام خواهد داد.

در این نمایش زهرا سحر، احمد میرزاده و رامین قادری به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایش خیابانی «فراموشی» توسط گروه تئاتر بداهه، دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان امیدیه تولید و توسط دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهبهان در دانشگاه خاتم الانبیاء بهبهان اجرا شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران