در حال بارگذاری ...
همزمان با 4 آذر و با حضور مسئولین شهری و هنرمندان تئاتر

پوستر بیست‌وهفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ هم زمان سالروز حادثه ۴ آذر و با حضور مسئولین شهرستان اندیمشک و هنرمندان تئاتر در فرمانداری اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، در مراسمی با حضور پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک، حجت‌الاسلام سیدکمال موسوی امام جمعه اندیمشک، احسان کریم پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، علی بازگیر دبیر جشنواره، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، اعضای انجمن هنرهای نمایشی و جمعی از پیشکسوتان تئاتر روز پنج شنبه 4 آذرماه 1400 از پوستر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ رونمایی شد.

علی بازگیر دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ در این مراسم گفت: نکوداشت یاد و خاطره شهدای بمباران چهارم آذر ١٣٦٥، حماسه شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از جمله محورهای برگزاری این رویداد ملی است.

علی بازگیر افزود: تاکید بر تکریم دستاوردهای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، توجه به حفظ و ترویج و توسعه آداب، سنن، رسوم و باورهای بومی و نفی تروریسم و کوشش برای صلح جهانی را از دیگر محورهای این جشنواره است.

وی از همراهی و همکاری فرماندار شهرستان اندیمشک هم گفت: جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ یک رویداد هنری ملی است که تاثیر زیادی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

فرماندار شهرستان اندیمشک در این مراسم اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر استقبال بسیار خوبی از سوی هنرمندان نمایش سراسر کشور از این جشنواره صورت گرفته است.

پیمان جهانگیری اضافه کرد: تلاش داریم که با همدلی، میزبان شایسته ای برای گروه‌های نمایشی و هنرمندان میهمان از سراسر کشور باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک گفت: زبان هنر به ویژه نمایش در رشد و توسعه فعالیت‌های اجتماعی و آگاهی بخشی به آحاد مختلف جامعه تاثیر زیادی دارد.

احسان کریم پور افزود: جشنواره لاله های سرخ با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقشی موثر در ایجاد این روحیه در بین هنرمندان داشته است.

 

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ به دبیری علی بازگیر از ۱۲ تا ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران