در حال بارگذاری ...
با حضور معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد

نشست اعضای ستاد جشنواره لاله های سرخ اندیمشک

جلسه ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک با حضور معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رئیس و نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و اعضای ستاد برگزاری جشنواره در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، جلسه ستاد اجرایی بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک با حضور ناصر چنانی معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، آرش سهرابی کارشناس هنرهای نمایشی اداره کل، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، علی بازگیر دبیر جشنواره لاله های سرخ، مهدی آشوغ رئیس انجمن هنرهای نمایشی اندیمشک، سعید فضل علی پور امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک و بهروز وفایی دبیرخانه جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ روز یکشنبه 23 آبان ماه 1400 در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست علی بازگیر دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ ضمن ارائه گزارشی از روند انتشار فراخوان جشنواره گفت: در تابستان امسال فراخوان جشنواره منتشر شد که بنا به درخواست های مختلف هنرمندان کشور، مهلت ارسال آثار تا 30 آبان ماه تمدید شد و تا کنون بیش از 45 اثر از 27 استان کشور به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

بازگیر افزود: با توجه به شرایط استان و شهرستان اندیمشک، اجراهای این دوره از جشنواره به صورت حضوری در تالارهای شهرستان اندیمشک خواهد بود.

دبیر جشنواره در اداره در خصوص وضعیت تالار و پلاتوهای اندیمشک اظهار کرد: متاسفانه امکانات سخت افزاری سالن ها و پلاتوهای اندیمشک کاملن از بین رفته است به نحوی که ما در سالن ها و پلاتوها اصلن نور برای اجراهای تئاتر نداریم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت هنری مبلغ حمایتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از این دوره از جشنواره را مشخص نمایند تا بتوانیم مابقی را در شهرستان اندیمشک تامین نماییم.

علی بازگیر در پایان گفت: به مناسبت روز 4 آذر مراسم رونمایی پوستر این دوره از جشنواره با حضور مسئولین استانی و مدیرن شهرستانی در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.

در ادامه این نشست ناصر چنانی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تشکر از دبیر و اعضای ستاد برگزاری این دوره از جشنواره گفت: جشنواره تئاتر لاله های سرخ از جشنواره های جریان ساز و خوب تئاتر استان و کشور است و برای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان این جشنواره از اهمیت خاصی برخوردار است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه جشنواره تئاتر لاله های سرخ در طی این دوره هایی که برگزار شده سیر پیشرفت و ارتقاء بسیار خوبی داشته است و مردم و مسئولین و مدیران شهرستان اندیمشک نیز ارتباط بسیار خوبی با این جشنواره دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به زمان برگزاری سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان و هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عربی خوزستان، بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک از 12 تا 15 آذرماه 1400 برگزار گردد.

چنانی در پایان گفت: در خصوص مبلغ حمایتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از این دوره جشنواره، با بررسی فراخوان و هزینه های لازم ظرف چند روز آینده مبلغ نهایی به دبیر جشنواره اعلام خواهد شد و برای تعمیر و تجهیز تالار و پلاتوهای اندیمشک نیز باید از منابع شهرستانی و همچنین مکاتبه با امور ساختمانی اداره کل پیگیری گردد.

در ادامه این نشست سایر اعضای حاضر در جلسه نکات مختلفی را در خصوص برگزاری این دوره از جشنواره بیان کردند.

 

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ به دبیری علی بازگیر از 12 تا 15 آذرماه 1400 در شهرستان اندیمشک برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران