در حال بارگذاری ...
بر طبق جدول سیزدهمین دوره

معرفی اجراهای روز دوم و سوم همایش شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم خوزستان

بر طبق جدول اجرایی سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم – استان خوزستان، اجراهای روز دوم و سوم این دوره از همایش معرفی شدند.

به گزارش تئاتر خوزستان بر طبق جدول اجرایی سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم استان خوزستان، شش اثر نمایشی شبیه خوانی و نقالی طی روزهای دوشنبه 12 و سه شنبه 13 مهرماه 1400 به صورت مجازی از سایت چهارسو پخش خواهند شد.

طبق جدول اجرایی همایش، روز دوشنبه 12 مهرماه 1400 شبیه خوانی «سفر یاس سه ساله» با شبیه خوانی مطهره نجارزاده از استان خوزستان شهرستان شوشتر از ساعت 21 پخش می شود و از ساعت 21:20 نقالی «شبیر» با اجرای آرش رضایی تولید مشترک استان لرستان (ازنا) و خوزستان (بندرماهشهر) پخش خواهد شد و اجرای پایانی شب دوم همایش شبیه خوانی «زره پوشی شمر» به معین البکائی عبدالمحمد نعناکار و شبیه خوانی رضا مطیعی از استان خوزستان شهرستان دزفول از ساعت 21:40 از سایت چهارسو پخش خواهد شد.

اجراهای روز سه شنبه 13 مهرماه 1400 با شبیه خوانی «حضرت امام حسین(ع)» با شبیه خوانی حسن مجللی از استان مرکزی شهرستان اراک از ساعت 21 آغاز می شود و از ساعت 21:20 نقالی «روایت شیدائی» با اجرای مهرداد کاووسی از استان همدان شهرستان همدان پخش خواهد شد و اجرای پایانی شب سوم همایش شبیه خوانی «حرف دل» به شبیه خوانی ابوالقاسم گازرزاده از استان خوزستان شهرستان شوشتر از ساعت 21:40 از سایت چهارسو پخش خواهد شد.

 

سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم استان خوزستان به صورت مجازی در سه بخش شبیه خوانی، نقالی و پرده خوانی به دبیری خلیل ضرغامپور از 11 الی 15 مهرماه 1400 به صورت مجازی از سایت چهارسو به نشانی https://www.t4soo.com/  در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»
انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»

فراخوان اولین سوگواره استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج» برای برگزاری در ماه مبارک رمضان در استان خوزستان منتشر شد.

|

نظرات کاربران