در حال بارگذاری ...
طی احکامی جداگانه از سوی دبیر سیزدهمین دوره

قائم مقام دبیر و مسئول اجرایی همایش شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم منصوب شدند

طی احکامی جداگانه از سوی خلیل ضرغامپور دبیر سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم – استان خوزستان، قائم مقام دبیر همایش و مسئول اجرایی همایش منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، طی احکامی جداگانه از سوی خلیل ضرغامپور دبیر سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم استان خوزستان، ساسان مددی به عنوان قائم مقام دبیر همایش و علی بنائیان به عنوان مسئول اجرایی سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آیین های نمایشی محرم استان خوزستان منصوب شدند.

ساسان مددی قائم مقام دبیر همایش از شبیه خوان های فعال استان خوزستان با بیش از بیست سال سابقه در مخالف خوانی و تعزیه گردانی است و در همایش ها و سوگواره های مختلف در سطح کشور شرکت کرده است.

علی بنائیان مسئول اجرایی این دوره از همایش، عضو هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و از فعالان تئاتر استان خوزستان است که دبیری و مدیر اجرایی جشنواره های مختلفی را بر عهده داشته است.

سیزدهمین همایش ملی مجازی شبیه خوانی و آئین های نمایشی محرم استان خوزستان در سه بخش شبیه خوانی، نقالی و پرده خوانی به دبیری خلیل ضرغامپور هفته آخر ماه صفر به صورت مجازی از سایت چهارسو به نشانی www.t4soo.com برگزار می شود.




مطالب مرتبط

انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»
انجمن تعزیه و شبیه خوانی سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان منتشر کرد؛

فراخوان اولین سوگوار استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج»

فراخوان اولین سوگواره استانی تعزیه و شبیه خوانی «از محراب تا معراج» برای برگزاری در ماه مبارک رمضان در استان خوزستان منتشر شد.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران